Reklamácia a vrátenie
AKO POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ TOVARU?
Pokiaľ ste spoločne s tovarom zakúpili službu Jednoduché vrátenie tak nás prosím do 14 dní kontaktujte a všetko zariadime.
Pokiaľ ste túto službu s tovarom nekúpili vyplňte prosím formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy a objednávku zabaľte a odošlite na adresu:
Aneta Krajíčková
ByVici
Olomoucká 485
79607 Držovice
+420 605 318 489
info@byvici.cz
VYHLÁSENIE O ODSTÚPENÍ OD KÚPNEJ ZMLUVY - TU
1. Kedy môžete od zmluvy odstúpiť
Pri nákupe cez internetový obchod máte podľa Občianskeho zákonníka ako spotrebiteľ právo od kúpnej zmluvy odstúpiť do 14. kalendárnych dní od prevzatia zásielky. Avšak s dodržaním podmienky, že tovar bude vrátený v pôvodnom stave, s pôvodnými obalmi a nesmie javiť známky opotrebenia a používania.
Právo odstúpiť od zmluvy však nie je dané v prípadoch podľa § 1837 Občianskeho zákonníka, tzn. najmä v prípade, ak ide o dodávku tovaru, ktorý bol upravený podľa priania spotrebiteľa.
Oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy odporúčame zaslať na našu adresu: ByVici.cz, Aneta Krajíčková, Olomoucká 485, 79607 Držovice, spolu s tovarom alebo na e-mail info@byvici.cz a bezodkladne potom nám zaslať tovar.
Pre odstúpenie od zmluvy je možné využiť náš formulár TU
2. Akým spôsobom nám vrátite tovar?
Tovar ste povinný nám vrátiť najneskôr do 14. dní od odstúpenia od zmluvy na adresu: ByVici.cz, Aneta Krajíčková, Olomoucká 485, 79607 Držovice, tel: 773 203 575, email: info@byvici.cz. Vrátené produkty neodporúčame zasielať prostredníctvom Slovenskej pošty, balíky spravidla nedoručia, v prípade doporučenej zásielky, kde sa neuvádza telefón ani email nás nemajú ako informovať o uložení na pošte, balík potom po skončení úložnej doby vracia späť k Vám. Odporúčame využiť služby zásielkovne, wedo, DPD (uspornybalik.cz) alebo PPL.
Tovar nezasielajte na dobierku , nie sme povinní ho takto prevziať.
K vrátenému tovaru odporúčame priložiť:
- kópiu faktúry alebo iný doklad preukazujúci kúpu tovaru
- písomné vyjadrenie o odstúpení od zmluvy (vzorový formulár)
3. Kedy dostanete späť svoje peniaze
Všetky prijaté peňažné prostriedky Vám vrátime čo najskôr, ale najneskôr do 10 dní od prevzatia Vami vráteného tovaru. Berte však na vedomie, že nie sme povinní vrátiť Vám peniaze skôr, ako nám tovar doručíte.
Peniaze Vám vrátime rovnakým spôsobom, akým sme ich prijali, pokiaľ v protokole o odstúpení od zmluvy neuvediete spôsob iný.
Náklady spojené s odoslaním vráteného tovaru na našu adresu si hradí sám kupujúci.
4. Čo keď bol vrátený tovar poškodený
Pokiaľ zistíme, že Vami vrátený tovar je rozbitý či nejako poškodený, zodpovedáte nám za toto znížením hodnoty tovaru. O tom by sme Vás bezodkladne po zistení akéhokoľvek poškodenia informovali a to písomnou formou na Váš e-mail.
AKO POSTUPOVAŤ PRI REKLAMÁCII TOVARU?
REKLAMAČNÝ PROTOKOL - TU
- Vyplňte Reklamačný protokol čo najpresnejšie popíšte vadu výrobku.
- Odošlite reklamovaný výrobok spoločne s reklamačným protokolom na adresu ByVici.cz, Aneta Krajíčková, Olomoucká 485, 796 07 Držovice.
Pokiaľ je to možné výrobok zabaľte do pôvodného obalu, pribaľte všetky jeho komponenty a ochráňte ho pred poškodením pri preprave.
Neprijímame zásielky odosielané na dobierku. - Všetky reklamácie budú vybavené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa obdržania reklamovaného tovaru vrátane reklamačného protokolu.
-
- Reklamačný poriadok
10.1 Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok internetového obchodu https://byvicu.sk/ a definuje základné podmienky a spôsob reklamácie vád tovaru kupujúcim.
Tento reklamačný poriadok vychádza z ustanovení zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov a zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa. Tento reklamačný poriadok vymedzuje vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim - fyzickou osobou nepodnikateľom, ktorý uzatvára zmluvu výlučne mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti či samostatného výkonu povolania.
10.2 Kupujúci je povinný sa zoznámiť so všeobecnými obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom, ešte pred objednaním tovaru, najneskôr sa s nimi však kupujúci oboznámi pred odoslaním objednávky v internetovom obchode https://byvicu.sk/, keď súhlas s ich porozumením a zoznámením sa s nimi potvrdí kupujúci zaškrtnutím. Bez zaškrtnutia tohto poľa nie je možné objednávku kupujúceho odoslať. Predávajúci/Prevádzkovateľ webu https://byvica.sk/ eviduje objednávky Kupujúcich, tiež eviduje zaškrtnutie uvedeného poľa.
10.3 Uzavretie kúpnej zmluvy a prevzatie tovaru kupujúcim, je považované za súhlas s reklamačným poriadkom a obchodnými podmienkami.
10.4 Kupujúci je povinný preukázať nákup tovaru v internetovom obchode https://byvicu.sk/ najmä daňovým dokladom vystaveným predávajúcim.
10.5 Kupujúci môže pre urýchlenie reklamačného procesu popísať vady na tovare a zvoliť spôsob vybavenia reklamácie.
10.6 Pokiaľ je objednávka rozdelená, poprípade obsahuje niekoľko častí (alebo tovaru), ktoré sú dodávané v časovom rozostupe, lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy začína plynúť od dodania poslednej časti (tovaru). Odstúpenie od kúpnej zmluvy, musí byť predávajúcemu odoslané v tejto lehote (najneskôr 14 dní od prevzatia poslednej časti, alebo tovaru objednávky).
10.7 Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že vec pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v čase, keď kupujúci vec prevzal,
- má vec vlastnosti, ktoré si strany dojednali, a ak chýba dojednanie, také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca popísal alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy nimi vykonávanej,
- sa vec hodí na účel, ktorý na jej použitie predávajúci uvádza alebo na ktorý sa vec tohto druhu obvykle používa,
- vec zodpovedá akosťou alebo vykonaním dohodnutej vzorke alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutej vzorky alebo predlohy,
- je vec v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti,
- tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
10.8 Ak sa prejaví vada v priebehu dvanástich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že vec bola chybná už pri prevzatí.
10.9 Predávajúci je povinný prijať reklamáciu na adrese prevádzky alebo v sídle aj mieste podnikania, pokiaľ to povaha tovaru umožňuje. Adresa pre príjem reklamácie tovaru je: info@byvici.cz.
10.10 Predávajúci písomne vyrozumie kupujúceho o prevzatí tovaru na reklamáciu ao výsledku reklamácie.
10.11 Tento reklamačný poriadok upravuje reklamáciu vád, ktoré sa vyskytnú pri tovare v dobe dvadsiatich štyroch (24) mesiacov od prevzatia, alebo v rámci záruky na akosť (napríklad predĺžená záruka).
10.12 Tento reklamačný poriadok neupravuje tovar s uvedeným dátumom spotreby v zmysle ust. č. 10.15 týchto podmienok.
10.13 Ak predávajúci neodstráni vadu včas alebo vadu odmietne odstrániť, môže kupujúci požadovať zľavu z kúpnej ceny alebo môže od kúpnej zmluvy odstúpiť.
10.14 Kupujúci môže uplatniť reklamáciu a podľa svojej voľby požadovať vybavenie podľa bodov v odseku 6.6 Obchodných podmienok predávajúceho.
10.15 Kupujúci je oprávnený uplatniť právo z vady, ktorá sa vyskytne pri tovare v dobe dvadsiatich štyroch (24) mesiacov od prevzatia. Ak však nejde o tovar s uvedeným dátumom spotreby, v takom prípade sa lehota skracuje na dátum spotreby uvedený na obale.
10.16 Ak o to požiada kupujúci, potvrdí mu predávajúci v písomnej forme, v akom rozsahu a po akú dobu trvajú jeho povinnosti v prípade vadného plnenia. Predávajúci má povinnosti z vadného plnenia najmenej v takom rozsahu, v akom trvajú povinnosti z vadného plnenia výrobcu.
10.17 Ak je to potrebné, vysvetlí predávajúci v potvrdení zrozumiteľným spôsobom obsah, rozsah, podmienky a dobu trvania svojej zodpovednosti i spôsob, akým možno uplatniť práva z nej plynúce. V potvrdení predávajúci zároveň uvedie, že ďalšie práva kupujúceho, ktoré sa ku kúpe veci viažu, nie sú dotknuté.
Nesplnenie týchto povinností nie je na ujmu platnosti potvrdenia.
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 05.01.2023
Doručovacia adresa pre zaslanie odstúpenia od zmluvy: info@byvici.cz.